00:00
00:00
View Profile Rhunyc

All 142 art Reviews

76 w/ Responses

:D

Brilliant man. I love your work. :) So many details.


Ikarus777 responds:

thanks! this is a really big piece, was done on a wall at a friends house with permanent markers.


HANK

I SEE FUCKING HANK

(great work with the pic, though, btw)


Fifty-50 responds:

Yes. Thank you.


Quite excellent.

Great work on the details and shading. They look excellent. Gotta say I'm a fan of your scythe in this picture as well.. An interesting design. :)


People find this review helpful!
FallenBane responds:

Glad you like it. :)


Maaaaaaaaaaaaaaaan

We know who the winner is!! :D

Excellent piece sir.. The sky is beautiful, and I love the contrast between the dark blue and bright red you got going on. Only thing that bugs me is the kid, just something about him, but even then I still think it's awesome, because it's not that big of a deal. :) Amazing work.

Question for you though, what size do you work in? Like what dimension of pixels is this?

This definitely deserves a front page in my eyes, especially compared to some of the things I've seen up on it previously...

Madrespectsir


People find this review helpful!
Kamikaye responds:

Thx :) Yea the anatomy is kinda screwed again. Learning about anatomy takes lots of time. More than I expected kinda.


Congratulations!!

On getting the top spot and poster!! :)

It's extremely well deserved, amazing picture sir!

Liking the fact that you added a pirate... I wonder if Krinkels will throw a pirate in the series just for you!


People find this review helpful!
Kamikaye responds:

Thanks ! :D

Oh, Im curious about that. Even though madness takes place on land mainly.


Dududdueudueeddueddude...

I was so pleased by this, but then I saw your background you added. I implore you to reconsider your background... If anything make it an upclose of just him, like throw in a body and make him do the \m/ thing or something, just a suggestion..

The background is miles behind what you've got going on with Tricky's face..


People find this review helpful!
Havegum responds:

Background is changed now!

Thanks for the comment!


Awwwww bananas

That's greatly badass and will probably one of the top entries.. Amazing work!!

I'm so very humbled by this contest ALREADY.... Too many good artists doing madness fanart, kinda overshadows my nontalent, haha. :P


People find this review helpful!
jouste responds:

there sure is a lot of great competition for this one. that's why i feel the need tot do at least 2 entries.

your stuff is great though man! classic madness! good luck dudes and thanks for the review!

*highfives*


Insta-fave......

Complete badassadry! My goal is to produce shit like this... Awesome.



rofl

Excellent comic.


People find this review helpful!

Win.

Amazing work. Love it.


People find this review helpful!
I'm quiet and I seldom interact with people.

Brian @Rhunyc

29, Male

Location not disclosed

10/23/06

Level:
4
Exp Points:
100 / 180
Exp Rank:
287,034
Vote Power:
3.52 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
148,328
Blams:
1
Saves:
17
Whistle:
Normal
Trophies:
5
Medals:
389
Supporter:
2y 9m 18d
Gear:
5